In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Herman »

Te koop in beslag genomen voertuigen op 9 okt. een DB9 Aston en een Lotus.
ziehier wat er staat vermeld in de verkoops catalogus; (kosten 20%)

Lot 3 – 1410 –
LOTUS ESPRIT TURBO
Car-pass
Te volgen voertuig art.20
SCC082910KHH11112
Exclusieve serie ( slechts 2 exempl. geleverd in België) : pearlescent white ( ook de kleur van de wielen) met lederen en daim interieurbekleding – bj 1989 – benzine – 51.733 km – 2.2 L – electronische diefstalpreventie – met sleutel en met gelijkvormigh.attest

TAKELDIENST EGGERMONT V. (dit is de bezichtingsplaats ook voor de aston)
Venetiëlaan 51
8530 Harelbeke

Enkel bezichtiging op vrijdag 26/09/2008 en op vrijdag 03/10/2008 – telkens van 14u tot 16u30
Bijlagen
in beslag genomen voetuigen te koop op 9/10  lotus- aston- enzvt
in beslag genomen voetuigen te koop op 9/10 lotus- aston- enzvt
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: te koop in beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 stacegem

Bericht door Frederik »

Dat zijn de auto's van die drugsbende ze een tijd geleden hebben opgerold, regio Izegem als ik me niet vergis.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Herman »

correct, lotus esprit--aston martin db9 2004, range rover,bmw 6 serie, motorhome, harley-davidsons, quads, 34 ft boot,renault oldtimer,jeep wrangler--enzt.... ik kan spijtig genoeg niet gaan, maar ik heb ooit eens van een dergelijke veiling een splinternieuwe jaguar gekocht met 800 km op de teller en nog niet ingeschreven, behoorde ook vroeger aan een drugsbaronne,deze aankoop op die veiling was toenertijd een echt goede winstgevende zaak voor mij geweest, ik kwam op laatse nippertje toe op die veiling, eigenlijk voor een andere auto, die intussen reeds geveild was, die jaguar stond daar volledig toegetaped en onder de kippestront en stof en met platte banden, ik mocht zelfs geen details vragen over welke motor er in zat of kijken, ik deed een belachelijk bod en had de wagen... nieuwe accu, stomen, banden opblazen en wagen was als gloednieuw, had 8 maand buiten inbeslag gestaan.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Herman »

vandaag 9/10 op nieuws gehoord aston zou iets van een 71000 euro+20% gegaan zijn, volgens een andere tv zender aston = 85.800 euro (= dan met de 20 %kosten incl ) en de lotus resp.13.500 eu = incl. kosten =16.200 euro... koper= mr. uit 22j. uit Haacht...
Laatst gewijzigd door Herman op 10 okt 2008, 10:05, 4 keer totaal gewijzigd.
wooders
Berichten: 50
Lid geworden op: 25 aug 2008, 08:20
Naam: Dieter
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Melle

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door wooders »

de lotus werd getoond op het journaal (een). mooi mooi
Dieter.
Lotus Elise S2 111S
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Frederik »

Ik had wel interesse, maar momenteel niet de centen. Heb mijn pa nog getipt maar hij moest er niet van weten.

Jammer ... 16.000€ is zeker niet verkeerd! Blijft ZEER unieke Esprit.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Herman »

ietsje voor de veiling ging beginnen ,was er een poll (op de radio) over de geschatte veilingswaarde
en er waren er (ik denk gasten die daar waren om een brommer te kopen) die de lotus geschat hadden op een 50.000 euro, ik moest er toen al ferm mee lachen,....
volgens een ander bericht waren er maar 2 dergelijke auto's in belgie...

ikzelf was uit nieuwsgierigheid geintresseerd in de aston, en voor een "echte" goede zaak te doen, had ik hem zo geschat op een 50.000 euro (plus kosten) ,, maar ,ik heb momenteel een "teveel" aan persoonlijke auto's, en zou oa graag mijn porsche kwijtraken evenals meschien mijn elise..... maar t'is niet de gepaste tijd om iets te verkopen denk ik... langs den andere kant heb ik (altijd) een "tekort" aan.......

er waren daar verschillende autos "zonder " papieren oa de wrangler, en andere zoals de renault 4cv oldtimer had papieren van een renault ondine die 10 jaar jonger was....????

op de radio sprak een daar aanwezige hollander smalend over dit voor hem "kleine" veilingske, er waren bij hun (in holland) elke maand zulke veilingen "zegde" hij, van in beslag genomen autos met wel 400 stuks ineens..... de reporter antwoorde daarop gevat en zeer fijntjes " zijn er dan bij jullie zovéél drugsboeren ??? " den hollander wist niet goed meer wat te zeggen hierop.... :D

op veilingen zijn er mensen die zich laten meeslepen door het opwindende van opbieden, en zich pas nadien realiseren wat ze geboden hebben....
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door HJ2 »

Ja, wij hollanders kunnen soms wel nadrukkelijk aanwezig zijn he? (er zijn uitzonderingen hoor ;) )

Ik ben benieuwd of we de lotus nog hier voorbij gaan zien komen?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Herman »

meschien wel.... de jongeman (kevin VN)sprak in een TV interview dat hij deze wagen gekocht had als vervanger voor zijn rode 1983 porsche 911 sc... en hij is volgens de krant, zoon uit een carrosserie .... meschien wel een toekomstig forum lid...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: In beslag genomen voertuigen 9 okt. 2008 Stasegem

Bericht door Frederik »

Herman schreef:ietsje voor de veiling ging beginnen ,was er een poll (op de radio) over de geschatte veilingswaarde
en er waren er (ik denk gasten die daar waren om een brommer te kopen) die de lotus geschat hadden op een 50.000 euro, ik moest er toen al ferm mee lachen,....
volgens een ander bericht waren er maar 2 dergelijke auto's in belgie...
Het is een 30th Anniversary versie ter ere van 30 jaar Lotus.

Het kan wel zijn dat er maar 2 dergelijke 30th anniversary speciale versies geleverd zijn in België... Voor zover ik weet was het dus één van de speciale serie van 88 stuks (refererend naar het jaartal 1988).
Plaats reactie